Vilken drömlive!

Tom Petty har dragit i gång sommarturnén i USA/Kanada, och det ser mycket lovande ut. Kolla in setlistan från Toronto:

You Wreck Me
Mary Jane's Last Dance
I Won't Back Down
Even The Losers
Free Fallin'
Honey Bee
Sweet William
Spike
End of the Line
The Waiting
Saving Grace
Face in the Crowd
Rebels
Learning to Fly
Don't Come Around Here No More
Refugee

Encore:
Runnin' Down a Dream
Bo Diddley's a Gunslinger
American Girl

Nu är det mindre än två veckor kvar till dess att han intar New York och Madison Square Garden. Jag längtar ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror den här sommaren kommer bli den sommar vi i framtiden refererar till som enbart "SOMMAREN". Kort och gott kommer det bli världens bästa sommar. Jag längtar också ihjäl mig!

2008-06-05 @ 12:52:10
URL: http://finmalen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Yeh! This is the SUMMER!

2008-06-05 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0