Oh my God! Så mycket U2-rykten - jag spricker!

Bonoman fokuserar.

Shit. Shit! SHIT! Nu händer det grejer i U2-world. Foton till den kommande lanseringen av nya albumet är tagna. En video till första singel (?) ska spelas in i Spanien nästa vecka. Oj, jag måste gå och lägga mig nu. Det här kan ju inte vara sant.

Nya albumet har fått ett utgivningsdatum. 18 november är det sagt att skivan ska landa i skivdiskarna, vilket är ett klassiskt datum i U2-world. På samma datum släpptes megaklassikern "Achtung baby" 1991.

Kommentarer
Postat av: nicklas

Åhhh! tur att din blogg uppdaterar mig om viktiga saker!! Såg att du hade kollat klippet från Miami med Jesus också hahahaha :D

2008-07-21 @ 09:42:12
Postat av: Lexy

Vasssegoood. Snart kan man inte sova längre. Alla rykten gör att man går runt helspänn, all the time. Om albumet kommer i november borde singeln komma i oktober eller till och med september.



Jesus-klippet är grymt.

2008-07-21 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0