Lexy - vandraren! What? Vad hände med tv-junkien?

Min nya intresse är att vandra. Jag fattar inte var det kommer ifrån!? Jag är ju i grunden en fucking tv-junkie. Jag tror att lösningen på mitt tidigare drogproblem kom med begreppet "skivpromenad". En helt unik idé. Man sätter på en skiva i sin musikmobil, eller mp3:a om man nu använder det fortfarande, sedan går man till dess att skivan tar slut, då sätter man på den igen och går tillbaka hem. Sjukt bra. Och fritt. Det finns bara en regel: skivan man lyssnar på måste innehålla minst 11 spår, och det får inte vara en punkplatta - eftersom punklåtar är så korta.

Bästa tv-serierna att titta på efter man varit ute i skog och berg:
Pushing Daisies
The Sarah Connor Chronicles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0