Heminredning all over the place

Just nu kan jag bara tänka på heminredning. Jag är helt hooked - can't get you out of my mind skulle man kunna sjunga. Jag vankar av och an i väntan på nya lyan. Jag vill ju inreda nu, inte om tre veckor. Jag är i alla fall supernöjd med min nya röda vinylspelare och soffbordet i valnöt. Check em out:

Vinylspelare
Soffbord



I helgen var det firmafest på mitt nya jobb. Det var fun. Jag citerar de finaste stunderna:
"Kan du inte plocka fram körven?"
"Vadå, stay-ups är ju jättefint på tjejer"
" Du är gay va?"

People blir så fina efter öl och vin. Själv hade jag fullt upp med prata om Oprah, My life on the d-list och Britney. Jag hann även presentera massa idéer för hur vi bäst driver trafik från papperstidningen till sajten. Så himla bra party-talk. Vid två-tiden var jag tvungen att ramla hem. Den där sista gin&tonicen slog hårt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen jag tror Motala är en bra idé. Det måste vara så mycket billigare än Sthlm också, så man till och med får pengar över till ett soffbord med kromat underrede.

Vinylspelaren var himlans fin. I wanna get myself one of those.

2008-01-16 @ 19:57:50
URL: http://finmalen.blogspot.com/
Postat av: Lexy

Ja, det blir ju guld och gröna skogar.

Åh, då måste. De finns i Skrapan. Hos Pause. Fina bilder från Paris!

2008-01-16 @ 23:15:29
Postat av: Malin

Åh en sådan måste jag ha punkt nu. Kan man koppla dem till vanliga stereohögtalare sen?

Tack. Paris gör sig bra på bild!

2008-01-18 @ 11:09:23
URL: http://finmalen.blogspot.com/
Postat av: Lexy

Ja, men du måste ha en förstärkare också.

2008-01-20 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0