Hej då, Heath

Hej då, Heath

Tack för allt Heath. Jag kommer alltid att minnas din uppriktighet i Rolling Stone-intervjun i mars 2006. Jag kommer aldrig att glömma din rollprestation i Brokeback. Och jag är övertygad om din tolkning av Jokern i kommande Batman-filmen "The Dark Knight" kommer bli ett oerhört vackert hej då.

Ha det så bra. Synd att du inte kunde stanna längre.

I'm on an island at a busy intersection
I can't go forward, I can't turn back
Can't see the future
It's getting away from me
I just watch the tail lights glowing

Kommentarer
Postat av: D

Men när han norpade din drömkvinna Michelle vill jag minnas att du inte var så glad åt honom och kallade honom för "jätte jätten"! ;)

2008-01-27 @ 21:45:50
Postat av: Lexy

Jag är en känslomänniska. Ibland säger jag saker som senare kommer tilbaka och biter mig i min lilla stjärt. Men jag tror även på tanken om grace.

2008-01-28 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0