Helgkoll!

Då var det helg. I dag låg det två fina skivor till mig på jobbet: The tallest man on earth "Shallow grave" och Pacific! "Reveries". Jag är tror att båda kan vara toppen. Singlarna som Pacific! har släppt ifrån sig hittills har varit king och är resten av albumet som dem så kan det bli en kul platta. EP:n The tallest ... släppte 2006 var spännande, så även där kan det blir en kul fullängdare.

I morgon blir det Stockholm och Stadsteatern. Jag ska ta del av deras uppsättning av "Mästaren och Magarita". I veckan kom det rapporter från Hollywood om att en film på boken var på gång - igen. Vi får se om det fixar sig denna gång. Svår bok att filma. Krävs både storbudget och geniknölar.

Annars då? Jorå, så att dä ... Jag tänker mig att hinna med två biobesök i Stockholm också. Beatlesmusikalen "Across the universe" och "I´m not there" (Dylanrullen) står på schemat.

Stay safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0