Britney Spears bästa

Britney Spears bästa!

Britneyballaden "Everytime" är en av de bästa ballader som gjorts. Så är det bara. Jag minns när den kom, sommaren 2004. Jag sommarjobbade i Oxelösund och kände helt plötsligt ett behov av att byta radiokanal. Så. Jag byte från P3 till Rix FM. Och Pang! Där var den, Britneys nya singel. Jag var hooked på en gång. Den sommaren plågade jag mig själv med att lyssna på Rix FM bara för att få höra "Everytime" igen och igen.

David La Chapelles musikvideo till låten är också helt otrolig bra. Den fick mycket uppmärksamhet när den kom, vilket till 100 procent berodde på en naken Britney i badkar. I dag känns den nästan obehagligt förutseende. Videon har i mångt och mycket lyckats föregripa de tragiska händelser som tagit plats i Britneys liv under den senaste tiden.

Kolla in videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0