Ett möte med Gud i bara kalsongerna

Företaget jag arbetar hos hade firmafest i helgen. Det var underbart. Jag tror aldrig jag har haft så kul - på en firmafest. Det var öl. Vin - rosé så klart! Och mumsig mat. Allt till utsikten från Femörhuvud i Oxelösund. Femörehuvud är lätt det åttonde underverket i världen. Jag var fnittrig och blev ännu fnittrigare av vinet - rosé så klart!
Vi badade i havet. Och det måste tilläggas: bräckt vatten is tha shit. Love to Östersjön. Det blev två dopp. Ett precis när jag kom dit och ett betydligt senare. Det var vid det senare jag kom på hur man träffar Gud. Man simmar i havet, mitt i natten,  lägger sig på rygg och har öronen under vatten - då kommer Gudis. Koolt!

Jag såg förövrigt ut som en tolvåring under hela festen. Jag fick en härlig Stig-Helmerfrissa efter bad ett. Det finns bildbevis. Jag hoppas kunna publicera dem snart.

Det blev också massa dans, dans, dans. Jag körde jazzhands och deospray-dansen. Någon körde kebabdansen. Den var svår men kul.


Kommentarer
Postat av: erko

det låter som om du har kul.

2007-06-14 @ 19:08:57
URL: http://daretobebored.blogg.se
Postat av: Lexy

Förlåt. Jag vill inte ha kul. Det bara ramlar i mitt knä.

2007-06-15 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0